Stichting Gilat verzorgt sinds 2012 interactief theater voor chronisch zieke kinderen in het ziekenhuis. De voorstellingen zijn uniek, gevarieerd, professioneel en altijd interactief van karakter. Van theater tot dans, muziek, goochelshows en Meet & Greets met zowel bekende als minder bekende Nederlanders. De voorstellingen bieden plezier, afleiding en ontspanning voor de kinderen in ziekenhuizen die deze afleiding zo heel hard nodig hebben. Hun aanpak is uniek in Nederland. Ze halen de kinderen uit hun kamers in het ziekenhuis en brengen ze, ook met bed en rolstoel, naar een heus theater in het ziekenhuis. Een echt Gilat entreebewijs biedt toegang tot voorstellingen waar ze samen met hun ouders, grootouders, broertjes en zusjes maar ook met vriendjes, even echt kunnen genieten en het patiënt zijn kunnen vergeten. De theatervoorstellingen worden landelijk geboden in negen ziekenhuistheaters in Nederland en Curaçao waarmee ze jaarlijks ruim 7500 ernstig zieke kinderen en hun familieleden bereiken.
Voor Stichting Gilat zijn we op korte termijn op zoek naar een vlotte, flexibele, creatieve en humoristische Office Manager (24-32 uur per week).
Wat ga je doen
De werkzaamheden lopen uiteen van administratief, secretarieel, creatief tot organisatorisch:
- Het opmaken van flyers, posters en uitnodigingen via Canva
- Social media posts maken en plaatsen
- Content plaatsen op de website
- Administratieve ondersteuning bij fondsenwerving
- Assisteren bij fundraising events
- Verzorgen van sponsoraanvragen
- Het opzetten en bijhouden van het CRM systeem
- Het opstellen en versturen van certificaten en facturen
- Het coördineren van afspraken inclusief agendabeheer
- Ad-hoc werkzaamheden ter assistentie van het team
- Afhandelen van inkomende correspondentie, e-mails en het up-to-date houden van het archief.
Wie ben jij
- Je hebt humor, een groot hart en bent pro-actief & flexibel
- Je hebt affiniteit met de doelstellingen van Stichting Gilat
- Je hebt MBO+ werk- en denkniveau
- Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift)
- Je kan uiteraard goed zelfstandig werken en je bent in staat om prioriteiten te stellen
- We zoeken een allround office manager, een echte spin het web die op kantoor alles onder controle heeft.
Wat krijg je
Een uitdagende parttime baan waarbij je een mooie bijdrage kunt leveren aan het verbeteren van de leefwereld van zieke kinderen en het gezin waarin zij opgroeien. Je komt te werken op een kantoor waar een prettige werksfeer heerst, met veel ruimte voor initiatief en het aandragen van ideeën. Het kantoor in Amsterdam-Buitenveldert is goed bereikbaar per openbaar vervoer of met de fiets. Een dag per week thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.